Zaraguza
Maggi
Maminky jako kuchařské hvězdy
- Online
- 2332
Klient | Nestlé Česko |
---|---|
Značka | Maggi |
Obor | Potraviny |
Produkce | Punk Film |
Výrobce přípravků do kuchyně Maggi přichází s kampaní, která oslavuje matky a jejich kuchařské umění. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce mezi cílovou skupinou ženy/matky ve věku 25 až 50 let a přiblížit se jejich skutečnému životu a potřebám. Kampaň poběží od 8. dubna do 10. května v onlinu a na sociálních sítích a má dvě fáze – první má zvýšit povědomí o značce (video) a druhá se věnuje zapojení spotřebitelů (soutěž).
Online video reflektuje trend reálného marketingu. Rodina v něm překvapí maminku tajným projektem – její vlastní kuchařkou. Na toto video pak přímo navazuje test kuchařských znalostí se soutěží o vlastní knihu receptů. „Chtěli jsme ocenit ty, kteří jsou v podstatě hlavou rodiny, ty, kdo se starají o chod domácnosti a vytvářejí zázemí. Maminky. Prostřednictvím hlavní ceny v naší soutěži jsme jim chtěli nabídnout skutečný pocit toho, že jsou hvězdy. Mít vlastní kuchařku se totiž poštěstí opravdu jen těm výjimečným,“ říká kreativní ředitel Jan Jelínek z agentury Zaraguza.
“Připravili silnou emocionální komunikaci, která nám pomůže získat potřebné kontakty pro další kampaně. Chceme využít aktivity žen v digitálním prostředí a navázat s nimi vztah prostřednictvím emocí, které jsou nám všem blízké,“ dodala Helena Veselá, brand manažerka kulinářských značek v Nestlé.
Komentáře