Zaraguza
Maggi
Šest triků, jak do dětí dostat polévku
- Online
- 2754
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Maggi |
Obor | Potraviny |
Potravinářská společnost Nestlé spustila novou kampaň na Maggi polévky. V ní děti hodnotí "záludné triky rodičů", jak do nich dostat polévku. Značka se snaží sdělit především matkám, že ingredience, ze kterých jsou její polévky vyrobeny, nejsou trik. Kampaň připravila agentura Zaraguza.
"Od roku 2016 jsou produkty Maggi očištěny od všech nepřírodních surovin. Jsou skutečně vyrobeny jen z kvalitních ingrediencí. A proto jsme je chtěli konfrontovat přímo s dětmi, a vyvolat tak diskusi s maminkami," tvrdí kreativní ředitel Zaraguzy Jan Jelínek.
Kampaň poběží na YouTube, Facebooku a na webu Maggi, kde si maminky budou moci zažádat o produkty. "Pro lepší optimalizaci kampaně a její měření využijeme Brand Lift studii, kterou nabízí inzerentům Google," upřesňuje Peter Mižík, mediální stratég Zaraguzy.
Komentáře