Zaraguza
Magna
(Ne)zanedbatelná částka
- Online
- 2373
Klient | Magna |
---|---|
Značka | Magna |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Web | http://www.250kc.cz |
Experiment humanitární organizace Magna měl za cíl zjistit, co je v dnešní době zanedbatelná částka. V listopadu organizace rozeslala na stovky účtů českých a slovenských firem i jednotlivců částku 250 Kč. Kampaň kreativně navrhla a zdarma zpracovala agentura Zaraguza.
Šéf pražské pobočky agentury Zaraguza Marián Füry zdůraznil, že jde o nekonvenční způsob, jak oslovit potenciální dárce pro neziskový sektor. "Chtěli jsme vyvolat diskuzi nad tím, zda pro ně 250 korun měsíčně představuje zanedbatelnou, nebo nezanedbatelnou částku. Magna za tyto peníze totiž zachraňuje životy," uvedl.
Magna si kampaní otevřela cestu k firemním dárcům, které je stále těžší oslovit. Až čtvrtina firem a jednotlivců, které se staly součástí experimentu, plánuje s humanitární organizací v příštím roce jednat o užší spolupráci. "Dozvěděli jsme se, že většina firem už na dobročinné projekty přispívá, jiné mají vlastní nadace, některé společnosti dar vrátily i s drobným příspěvkem. Zaznamenali jsme také firmy, které se o naší činnosti dozvěděly poprvé a o podpoře naší organizace uvažují," shrnula výsledky výkonná ředitelka Magna Lucie Medková.
Z reakcí lidí a zástupců společností, kteří finanční dar obdrželi, připravila kreativní agentura Zaraguza i video pro sociální sítě. Vystupují v něm například zpěvák Richard Müller nebo herečka Anna Schmidtmajerová, kteří se experimentu zúčastnili. Fundraisingovou kampaň, ke které Magna spustila i webové stránky, podpoří reklama v digitálu i citylighty, billboardy a inzerce ve vybraných tištěných médiích.
Komentáře