upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Magnesia
Bubliny na iDnes.cz

Bubliny na iDnes.cz
Klient Karlovarské Minerální Vody
Značka Magnesia
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Symbio Digital
Art director Jakub Ryvola
Copywriter Martin Svetlík
Programátor Szymon Lesisz, Martin Očenáš
Account manager Ivana Rusková

Na domovské stránce iDnes.cz lze v týdnu od 11. do 17. listopadu vidět živou bannerovou kampaň na značku Magnesia, která pomocí hlášek v přímém přenosu glosuje domácí i zahraniční události. Jedná se o první kampaň tohoto typu v Česku – realizující agentura Symbio Digital za tímto účelem musela pro iDnes.cz vyvinout nový bannerový formát. Nejčastěji na kampaň uživatelé mohou narazit ve špičkách provozu – ráno, přes oběd a vpodvečer.

Řešení je překvapivě jednoduché a využívá jen základní technologie. „Pomocí jednoduchého skriptu přímo v banneru sledujeme obsah na titulní straně iDnes.cz a posíláme notifikace o změnách do našeho systému. Unikátní technologické řešení pak spočívá v tom, že v odhlučněné kanceláři sedí náš textař, který ve spolupráci s klientem hlášky do banneru vymýšlí,“ popisuje proces výroby „živé“ kampaně Libor Šimon, jeden z majitelů agentury.

„Pro každý článek připravujeme minimálně tři varianty hlášek; ale občas taky deset, než se shodneme na konkrétní podobě. Aby to mělo smysl, musíme to všechno stihnout v řádu minut. Zatím se zabíháme, náročné to začne být tak ve čtvrtek, v pátek. To budeme mít za sebou kolem 500 hlášek, tam očekávám malou krizi identity,“ připojuje svůj odhad v přestávce mezi novými hláškami copywriter Martin Svetlík, který má v agentuře realizaci na starosti. „Viděl jsem něco podobného na Slovensku, kde to zkoušeli během jednoho hokejového zápasu. My máme 168 hodin, tak uvidíme, jestli bratry Slováky trumfneme.“

Jako ostatní speciální formáty, i tento má kvůli výrazné vizuální stránce omezenou viditelnost. Uživatelé se s ním tak setkají maximálně jednou denně, převážně ve špičce provozu. I přesto se lze domnívat, že kampaň bude mít právě kvůli inovativnímu formátu velice slušné výsledky, co se týče návštěvnosti stránek Magnesia.cz. Kompletní vyhodnocení přijde až po konci kampaně, tedy nejdříve ve třetím listopadovém týdnu.

Živá bannerová kampaň je součástí dlouhodobé spolupráce agentury se značkou Magnesia, potažmo společností Karlovarské minerální vody. Symbio dělali i poslední kampaň na YouTube k cenám Český lev, které Magnesia tradičně podporuje, domovské stránky Magnesia.cz nebo jejich lokální adaptace mimo jiné do Polska, Ruska a Rakouska. Další mutace se v pardubické pobočce agentury aktuálně chystají pro Čínu a arabské země.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy