Arnold Milano
Magnesia
Český lev 2015 / Jana Plodková, Hynek Čermák
- Televize
- 2762
Klient | Karlovarské minerální vody |
---|---|
Značka | Magnesia |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Moloko Film |
Režisér | Karel Janák |
Karlovarské minerální vody podpoří podesáté předávání výročních cen Český lev, a to značkou Magnesia. Opět je založena na konceptu svižných příběhů s držiteli Českých lvů. Ve spotech pro letošní 22. ročník Lva se v hlavních rolích objeví herecké duo Jana Plodková a Hynek Čermák. Jednotícím prvkem kampaně je odhalení toho, co se odehrává za oponou. Koncept agentury Arnold Milano v produkci Moloko Film zrežíroval Karel Janák.
Celkem vzniklo deset příběhů, přičemž první spoty budou odvysílány v pátek 13. února. Kampaň je zaměřená primárně na podporu spojení Magnesie a Českého lva. Zároveň ale podpoří i novou příchuť Magnesie Red – jahoda.
Komentáře