Etnetera Motion
Magnesia Extra
Magnesia Extra a Mlýnský pramen
- Online
- 1466
Klient | Karlovarské minerální vody |
---|---|
Mediální agentura | Red Media |
Značka | Magnesia Extra |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Společnost Karlovarské minerální vody zahájily kampaň na podporu nových produktů Magnesia Extra a Mlýnský pramen. Uvedení produktů na trh provází komunikační kampaň zaměřená na vybudování povědomí o nových značkách a edukaci o přínosu pití minerálních vod.
"Reklamní kampaň běží v online médiích od 10. listopadu do první poloviny prosince. Nasadili jsme search, interaktivní brandingy, nativní reklamu i sociální média. Pro oslovení úzce vyprofilovaných segmentů přitom využíváme hlavně programatický nákup, přes který proběhne většina impresí. Důležitou součástí komunikace jsou vedle toho také PR aktivity," popsala Zuzana Valdová z mediální agentury Red Media, která má na starost mediální strategii kampaně. Kreativu vytvořila Etnetera Motion, public relations řeší agentura Quent a sociální média spravuje Inspiro Solutions, které je stejně jako Red Media členem skupiny Kindred Group.
Komentáře