upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Magnesia
Magnesia Go

Klient Karlovarské minerální vody
Mediální agentura Red Media
Značka Magnesia
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Production manager: Tereza Helšusová, Head of AV production: Jan Pažin, DOP: Filip Marek, Symbiograf
Režisér Marek Partyš
Art director Václav Krbůšek
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Václav Kuba
Grafika/ilustrace Tomáš Klíma, Jiří Kadlčík
Fotograf/ka Tomáš Klíma
Account manager Petr Šupolík, Project manager: Miroslav Strnad
Programátor Petr Fořt
Kodér Ondřej Zeman
Social media Václav Kuba
Herec / herečka Ondřej Vetchý
Web http://www.magnesiago.cz

Do vrcholné fáze vstoupil česko-slovenský projekt Fond Magnesia Go, propagující značku Magnesia Karlovarských minerálních vod. Projekt vybírá mladé sportovce, mezi něž bude rozdělen jeden milion Kč.

Z 376 přihlášených vybral ambasador projektu Ondřej Vetchý šest finalistů, kteří se na českém a slovenském webu Magnesia Go mohou do 20. listopadu ucházet o hlasy veřejnosti. Jsou jimi triatlonistka Simona Šimůnková, překážkářka Michaela Pešková, fotbalistka Ľudmila Maťavková, pětibojař Marek Grycz, dálkový cyklista Jiří Janošek a vodní slalomář Matyáš Lhota. Výsledky hlasování rozhodnou o tom, jak budou peníze rozděleny. Hlasovací část kampaně odstartovala spotem umístěným na Facebook a YouTube. Spot natočila videoprodukce agentury Symbio Digital, nazvaná Symbiograf. Natáčelo se během čtyř dnů v celkem 13 lokacích. "Kromě hlavního spotu vzniklo šest videoprofilů jednotlivých finalistů a takzvaný making of záznam, který bude zveřejněn v závěru kampaně," upřesňuje šéf audiovizuálního departmentu Symbia Jan Pažin.

Úprav se dočkal také samotný web Magnesia Go, kde přibyla například možnost online sledování sportovních výkonů finálové šestice. "Každému ze sportovců jsme dali speciální sportovní tracker, který monitoruje jejich aktivity v běhu, plavání i na kole. Hlasující se tak mohou kdykoliv podívat na průběžné denní množství spálených kalorií. Další naměřené zajímavosti budeme zveřejňovat i na Facebooku značky Magnesia," uvádí account manažer Symbia Petr Šupolík.

Fond Magnesia Go dosud podpořil 11 sportovců, mezi nimi například olympijského medailistu Jiřího Prskavce. Výsledky hlasování třetího ročníku budou zveřejněny během samostatné tiskové konference, která proběhne za účasti Ondřeje Vetchého a finálové šestice.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy