Symbio Digital
Magnesia Red
MagnesiaRed.cz
- Online
- 1860
| Klient | Karlovarské minerální vody |
|---|---|
| Mediální agentura | Adexpres |
| Značka | Magnesia Red |
| Obor | Nealkoholické nápoje |
| Copywriter | Lubor Tůma |
| Account manager | Pavel Milata |
| Grafika/ilustrace | Tomáš Klíma |
| UX designér | Jan Mikulášek |
| Kodér | Arnošt Pleskot |
| Programátor | Tomáš Vítek |
| Web | http://www.magnesiared.cz/ |
Společnost Karlovarské minerální vody uvedla letos na trh novou řadu ochucených vod Magnesia Red, se šťávou z červeného ovoce a přírodním hořčíkem. Soutěžní microsite uživatele aktivně zapojuje do soutěže s hlavním symbolem nadlinkové kampaně – divokým býkem. Hráči mají jednoduchý úkol inspirovaný tradicí „sanfermines“ – pomocí skrolování musí před běžícím býkem uběhnout co největší vzdálenost. Na všechny soutěžící čeká na jejich cestě výhra v podobě jedné lahve Magnesia Red, kterou si mohou ke svému nákupu vyzvednout v síti prodejen Tesco.


Komentáře