Symbio Digital
Magnesia Red
MagnesiaRed.cz
- Online
- 1707
Klient | Karlovarské minerální vody |
---|---|
Mediální agentura | Adexpres |
Značka | Magnesia Red |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Copywriter | Lubor Tůma |
Account manager | Pavel Milata |
Grafika/ilustrace | Tomáš Klíma |
UX designér | Jan Mikulášek |
Kodér | Arnošt Pleskot |
Programátor | Tomáš Vítek |
Web | http://www.magnesiared.cz/ |
Společnost Karlovarské minerální vody uvedla letos na trh novou řadu ochucených vod Magnesia Red, se šťávou z červeného ovoce a přírodním hořčíkem. Soutěžní microsite uživatele aktivně zapojuje do soutěže s hlavním symbolem nadlinkové kampaně – divokým býkem. Hráči mají jednoduchý úkol inspirovaný tradicí „sanfermines“ – pomocí skrolování musí před běžícím býkem uběhnout co největší vzdálenost. Na všechny soutěžící čeká na jejich cestě výhra v podobě jedné lahve Magnesia Red, kterou si mohou ke svému nákupu vyzvednout v síti prodejen Tesco.
Komentáře