upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Magnesia Red
MagnesiaRed.cz

MagnesiaRed.cz
Klient Karlovarské minerální vody
Mediální agentura Adexpres
Značka Magnesia Red
Obor Nealkoholické nápoje
Copywriter Lubor Tůma
Account manager Pavel Milata
Grafika/ilustrace Tomáš Klíma
UX designér Jan Mikulášek
Kodér Arnošt Pleskot
Programátor Tomáš Vítek
Web http://www.magnesiared.cz/

Společnost Karlovarské minerální vody uvedla letos na trh novou řadu ochucených vod Magnesia Red, se šťávou z červeného ovoce a přírodním hořčíkem. Soutěžní microsite uživatele aktivně zapojuje do soutěže s hlavním symbolem nadlinkové kampaně – divokým býkem. Hráči mají jednoduchý úkol inspirovaný tradicí „sanfermines“ – pomocí skrolování musí před běžícím býkem uběhnout co největší vzdálenost. Na všechny soutěžící čeká na jejich cestě výhra v podobě jedné lahve Magnesia Red, kterou si mohou ke svému nákupu vyzvednout v síti prodejen Tesco.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy