TL5 Digital
Májka
Radost být spolu
- Online
- 1656
Klient | Hamé |
---|---|
Mediální agentura | MarketUp |
Značka | Májka |
Obor | Potraviny |
Produkce | IS Produkce, Kouzelná animace |
Režisér | Petr Babinec |
Web | http://www.radostbytspolu.cz |
Potravinářská společnost Hamé spouští v březnu novou komunikaci značky paštik Májka. Kampaň, kterou charakterizuje nový slogan Radost být spolu, začíná online spotem. Hamé již také spustila speciální microsite, kde lze soutěžit v selfie o 150 smoothie mixérů.
Klíčová část kampaně proběhne v květnu a červnu, kdy chce firma nasadit nový spot s Májkou v celoplošných televizích. Spoty a bannerová kampaň poběží také online a komunikaci podpoří dále outdoor, product placement a instore aktivity. Na září je pak připravena třetí část kampaně se sponzorskými televizními spoty, online podporou a spotřebitelskou soutěží.
„Radost být spolu je naší největší letošní kampaní, protože značka Májka zůstává vlajkovou lodí mezi produkty Hamé. Zaměřili jsme se na pospolitost rodiny i přátel a naším cílem je připomenout, že Májka není jen paštika, ale i fenomén, který si v sobě neseme od dětství. Chceme tedy komunikaci posunout směrem k mladším zákazníkům,“ tvrdí ředitelka pro marketing a vývoj Hamé Marcela Mitáčková.
Spoty režíroval Petr Babinec a vytvořila ho produkční společnost Kouzelná animace. Online komunikaci zajišťují agentury TL5 Digital (exekuce a kreativa, soutěže a microsite) a MarketUp (nákup a nasazení online komunikace), sponzorský vzkaz je dílem IS Produkce.
Komentáře