upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

TL5 Digital

Májka
Radost být spolu

Klient Hamé
Mediální agentura MarketUp
Značka Májka
Obor Potraviny
Produkce IS Produkce, Kouzelná animace
Režisér Petr Babinec
Web http://www.radostbytspolu.cz

Potravinářská společnost Hamé spouští v březnu novou komunikaci značky paštik Májka. Kampaň, kterou charakterizuje nový slogan Radost být spolu, začíná online spotem. Hamé již také spustila speciální microsite, kde lze soutěžit v selfie o 150 smoothie mixérů.

Klíčová část kampaně proběhne v květnu a červnu,  kdy chce firma nasadit nový spot s Májkou v celoplošných televizích. Spoty a bannerová kampaň poběží také online a komunikaci podpoří dále outdoor, product placement a instore aktivity. Na září je pak připravena třetí část kampaně se sponzorskými televizními spoty, online podporou a spotřebitelskou soutěží.

„Radost být spolu je naší největší letošní kampaní, protože značka Májka zůstává vlajkovou lodí mezi produkty Hamé. Zaměřili jsme se na pospolitost rodiny i přátel a naším cílem je připomenout, že Májka není jen paštika, ale i fenomén, který si v sobě neseme od dětství. Chceme tedy komunikaci posunout směrem k mladším zákazníkům,“ tvrdí ředitelka pro marketing a vývoj Hamé Marcela Mitáčková.

Spoty režíroval Petr Babinec a vytvořila ho produkční společnost Kouzelná animace. Online komunikaci zajišťují agentury TL5 Digital (exekuce a kreativa, soutěže a microsite) a MarketUp (nákup a nasazení online komunikace), sponzorský vzkaz je dílem IS Produkce.   

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy