WMC Grey
Makro
Tajemství šéfkuchařů odhaleno / Daniel Bukowski
- Tisk
- 4568
Klient | Makro Cash & Carry |
---|---|
Značka | Makro |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Začátkem srpna spustí velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR novou brandovou kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí a prodej zboží vlastní prémiové značky HoReCa Select, určena zejména zákazníkům ze segmentu HoReCa (tzn. hotely, restaurace, catering). Kampaň poběží až do prosince 2014 a objeví se v interních komunikačních kanálech a tiskové inzerci.
Kampaň akcentuje nový brand positioning, v jejímž centru jsou skutečné příběhy zákazníků. „V nové kampani jdeme trochu jinou cestou. Namísto kuchařských celebrit jsme jako tváře reprezentující značku HoReCa Select vybrali skutečné zákazníky, šéfkuchaře, kteří výrobky pod značkou HoReCa Select znají a jsou s nimi spokojeni,“ říká Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace Makro Cash & Carry ČR.
V kampani se představí celkem pět šéfkuchařů z pěti různých restaurací: „Kuchaři jsou vybráni z různých měst České republiky, čímž chceme podpořit lokálních charakter celé komunikace.“
Hlavní myšlenka kampaně vychází z toho, že každý kuchař má své tajemství, svůj tajný recept, jak připravit to nejlepší jídlo, a toto tajemství si pochopitelně bedlivě chrání. Jednotlivé vizuály jsou tedy pojaty jako paparazzi snímky, na nichž jsou kuchaři „přistiženi“ v momentě, kdy připravují jídlo, jejich tajemství je odhaleno a onou tajnou ingrediencí jejich úspěchu jsou produkty značky HoReCa Select. V další části pak představují svůj „tajný recept“ právě s použitím ingrediencí této značky.
Kampaň se objeví především ve všech komunikačních kanálech, jako jsou letáky, billboardy, instore a online. Dále se pak počítá s tiskovou inzercí v B2B titulech. Kampaň startuje na začátku srpna a končí v prosinci 2014.
Komentáře