Kaspen/Jung von Matt
Makro
Vy&Makro Společně 2015
- Online
- 3206
Klient | Makro |
---|---|
Mediální agentura | OMD |
Značka | Makro |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Velkoobchod Makro spouští od 9. září novou podzimní kampaň Vy&Makro Společně 2015. Kampaň zahrnuje denní akční nabídky, kuchařské show v prodejnách, ale také kulinářské kurzy v Makro Akademii a nové značení cen. Využije zejména in-store materiály s podporou na webu a v sociálních sítích, a dále v podobě rozhlasové reklamy na stanicích Frekvence 1, Evropa 2 a v regionálních rádiích. Poběží do 20. října. Její korporátní podobu připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, o PR komunikaci a komunikaci v sociálních médiích se stará agentura Inspiro Solutions, nákup mediálního prostoru dostala na starost OMD.
S novou kampaní Makro zjednodušuje i komunikaci cen v prodejnách. „Připravili jsme tři symboly, které zákazníkům usnadní orientaci. I v těch se zaměřujeme na vztah mezi námi a zákazníkem. Orientujeme se na podnikatele, pro něž úspora při nákupu znamená vyšší zisk. I proto pracujeme se sloganem Nízká cena, váš zisk,“ tvrdí Marcela Syrovátková, head of branding českého Makra.
V rámci kampaně budou mít zákazníci možnost seznámit se s různými šéfkuchaři na roadshow v obchodech Makro po celém Česku, připraveny jsou ochutnávky s dodavateli a také filetování velkých ryb.
Komentáře