upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Publishers, Vlastní tvorba

Mall.cz
Ceny k smíchu / Leoš Mareš

Klient Mall.cz
Značka Mall.cz
Obor Komerční služby veřejnosti

Mall.cz ve čtvrtek 16. listopadu spustil upoutávky ke kampani Black Friday. Ta poběží od neděle 19. listopadu po celý týden. Spoty mají podobu stand-upů, hlavní tvář je Leoš Mareš spolu s dalšími stand-up komiky (např. Karlem Hynkem, Jiřím Charvátem a speciálním hostem Patrikem Hezuckým), kteří upozorňují na Ceny k smíchu - 75% slevy v rámci Black Friday.

Kampaň byla realizována interním týmem Mall.cz ve spolupráci s kreativní agenturou Publishers a v Česku bude podpořena tradičním media mixem – televizními spoty, spoty na YouTube, v rádiu, inzercí v printu a na veškerých digitálních kanálech včetně sociálních sítí.

"Máme nesmírnou radost, že Leoš s námi po dlouhých letech jde opět do televizních spotů. Věřím, že ho k tomu přesvědčil nejen humorný koncept této kampaně, ale i fakt, že se jedná o originální českou produkci," uvedli Jan Kufel a Karel Videcký z Mall.cz, kteří jsou odpovědní za koncept a realizaci kampaně.

Natáčení probíhalo v divadle RockOpera Praha a jako živé publikum se do něj zapojilo dalších 200 lidí přímo z Mall.cz. Ti dopředu neměli tušení, co je čeká, a obsah scének neznal předem dokonce ani nikdo z produkce. "Nejvíce mě na konceptu spotů bavilo, že jsme natáčeli ve skutečném divadle s živým publikem. Vlastně to ani nebylo natáčení reklamy, ale spíš divadelní představení ve stylu stand-up comedy, kterou mám moc rád. Zábavy jsme si za těch pět hodin užili opravdu dost,“ dodává Leoš Mareš.

Kampaň Black Friday na Mall.cz poběží osm dní a bude zahrnovat slevy na tisíce produktů. Po celou dobu kampaně bude u každého druhu zboží indikátor, kolik kusů do konce prodeje zbývá. Každý den bude nad rámec aktuální nabídky zveřejněna i upoutávka na akční zboží pro den následující, nicméně koupit je bude možné až v den, pro který je sleva určena.

Slevová akce v rámci Black Friday vyvrcholila videem, kdy Leoš Mareš vyzval ve videu na Facebooku zákazníky, aby posílali formou komentáře odkazy na zboží. Na ty tým komiků vymýšlel v reálném čase vtipy a zveřejňoval je pod komentáři konkrétních lidí.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy