Publishers, Vlastní tvorba
Mall.cz
Ceny k smíchu / Leoš Mareš
- Televize
- 2891
Klient | Mall.cz |
---|---|
Značka | Mall.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Mall.cz ve čtvrtek 16. listopadu spustil upoutávky ke kampani Black Friday. Ta poběží od neděle 19. listopadu po celý týden. Spoty mají podobu stand-upů, hlavní tvář je Leoš Mareš spolu s dalšími stand-up komiky (např. Karlem Hynkem, Jiřím Charvátem a speciálním hostem Patrikem Hezuckým), kteří upozorňují na Ceny k smíchu - 75% slevy v rámci Black Friday.
Kampaň byla realizována interním týmem Mall.cz ve spolupráci s kreativní agenturou Publishers a v Česku bude podpořena tradičním media mixem – televizními spoty, spoty na YouTube, v rádiu, inzercí v printu a na veškerých digitálních kanálech včetně sociálních sítí.
"Máme nesmírnou radost, že Leoš s námi po dlouhých letech jde opět do televizních spotů. Věřím, že ho k tomu přesvědčil nejen humorný koncept této kampaně, ale i fakt, že se jedná o originální českou produkci," uvedli Jan Kufel a Karel Videcký z Mall.cz, kteří jsou odpovědní za koncept a realizaci kampaně.
Natáčení probíhalo v divadle RockOpera Praha a jako živé publikum se do něj zapojilo dalších 200 lidí přímo z Mall.cz. Ti dopředu neměli tušení, co je čeká, a obsah scének neznal předem dokonce ani nikdo z produkce. "Nejvíce mě na konceptu spotů bavilo, že jsme natáčeli ve skutečném divadle s živým publikem. Vlastně to ani nebylo natáčení reklamy, ale spíš divadelní představení ve stylu stand-up comedy, kterou mám moc rád. Zábavy jsme si za těch pět hodin užili opravdu dost,“ dodává Leoš Mareš.
Kampaň Black Friday na Mall.cz poběží osm dní a bude zahrnovat slevy na tisíce produktů. Po celou dobu kampaně bude u každého druhu zboží indikátor, kolik kusů do konce prodeje zbývá. Každý den bude nad rámec aktuální nabídky zveřejněna i upoutávka na akční zboží pro den následující, nicméně koupit je bude možné až v den, pro který je sleva určena.
Slevová akce v rámci Black Friday vyvrcholila videem, kdy Leoš Mareš vyzval ve videu na Facebooku zákazníky, aby posílali formou komentáře odkazy na zboží. Na ty tým komiků vymýšlel v reálném čase vtipy a zveřejňoval je pod komentáři konkrétních lidí.
Komentáře