upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Mall.cz
Hledáme lidi, ne stroje

Hledáme lidi, ne stroje
Klient Mall.cz
Značka Mall.cz
Obor Různé

Internetový obchod Mall.cz spustil koncem srpna kampaň, jejímž cílem je podpořit nábor zaměstnanců do nového logistického centra. Před spuštěním provozu v polovině října 2015 chce obchod přijmout 150 nových lidí. Ústřední motto kampaně zní Hledáme lidi, ne stroje. Na vizuálech náborové kampaně se objevují skuteční členové týmu distribučního centra firmy.

Nové lidi obchod láká na nadstandardní ohodnocení, vlastní jídelnu s obědy za 20 Kč nebo pětisetkorunový příspěvek na dopravu. V rámci relaxační zóny bude zaměstnancům k dispozici stolní fotbal nebo pingpongový stůl. „Cílem kampaně je nabrat do října 150 nových kolegů, a to v situaci, kdy je o pracovní sílu v oboru logistiky extrémní zájem,“ říká marketingový ředitel Mall.cz David Arzt.

V těchto dnech už kampaň běží v rádiích, od září se přidá outdoor, především CLV, metrorámečky, billboardy a plochy na zastávkách hromadné dopravy v oblasti od Černého Mostu až po Kolín či Nymburk. Skončit by měla na konci září. Zájemci o zaměstnání si mohou nové distribuční centrum osobně prohlédnout ve čtvrtek 27. srpna v Jirnech.

Mall.cz podle svých zástupců zaměstnává v Česku aktuálně 700 lidí a otevřením nového logistického centra vytvoří 150 dalších pracovních míst. Skladoví operátoři, kteří obsadí 110 ze 150 otevíraných pozic, si podle zástupců firmy měsíčně vydělají až 23.500 Kč. Zbytek pozic obsadí administrativní pracovníci, technici údržby a vedoucí směn. Nové distribuční centrum má patřit k největším svého druhu v regionu.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy