Woman
Mall.cz
Hřejivá kampaň
- Venkovní
- 1992
Klient | Mall.cz |
---|---|
Značka | Mall.cz |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Režisér | Jakub Sommer |
Součástí podzimní kampaně prodejce Mall.cz bude jako letos na jaře televizní reklama, rádio, venkovní nosiče a internet. Klíčovým slovem celé předvánoční kampaně bude “hřejivost”.
Reklamu v televizi Mall.cz tentokrát rozdělí na dvě fáze. V první polovině října poběží imageový spot, který u diváků na jaře zaznamenal pozitivní ohlas. Ten potom nahradí nové spoty, které budu orientovány na produkty nabízené obchodem. Spoty opět vytváří tým v čele s Barborou Novotnou a režisérem Jakubem Sommerem.
Televizi doplní další kanály, konkrétně celostátní rádia, venkovní nosiče a online kanály. Obchod využije široké spektrum nosičů od bigboardů přes citylighty (některé v hřejivé pletenině) po reklamu v metru, v případě internetové reklamy půjde o bannery. I zde bude reklama především produktová, s důrazem na dopravu zboží zdarma, kterou Mall.cz zavedl v červnu tohoto roku.
„V první polovině roku jsme se vydali cestou reklamy, která má navozovat pozitivní emoce, a úspěch jarní kampaně nás přesvědčil, že jsme udělali správně. Proto je ústředním motivem předvánoční kampaně „hřejivost“ – toto téma se propisuje jak do vizuální, tak do textové stránky kampaně,“ uvedl generální ředitel Mallu Marek Liška.
Komentáře