upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Woman

Mall.cz
Hřejivá kampaň

Hřejivá kampaň
Klient Mall.cz
Značka Mall.cz
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Režisér Jakub Sommer

Součástí podzimní kampaně prodejce Mall.cz bude jako letos na jaře televizní reklama, rádio, venkovní nosiče a internet. Klíčovým slovem celé předvánoční kampaně bude “hřejivost”.

Reklamu v televizi Mall.cz tentokrát rozdělí na dvě fáze. V první polovině října poběží imageový spot, který u diváků na jaře zaznamenal pozitivní ohlas. Ten potom nahradí nové spoty, které budu orientovány na produkty nabízené obchodem. Spoty opět vytváří tým v čele s Barborou Novotnou a režisérem Jakubem Sommerem.

Televizi doplní další kanály, konkrétně celostátní rádia, venkovní nosiče a online kanály. Obchod využije široké spektrum nosičů od bigboardů přes citylighty (některé v hřejivé pletenině) po reklamu v metru, v případě internetové reklamy půjde o bannery. I zde bude reklama především produktová, s důrazem na dopravu zboží zdarma, kterou Mall.cz zavedl v červnu tohoto roku.

„V první polovině roku jsme se vydali cestou reklamy, která má navozovat pozitivní emoce, a  úspěch jarní kampaně nás přesvědčil, že jsme udělali správně. Proto je ústředním motivem předvánoční kampaně „hřejivost“ – toto téma se propisuje jak do vizuální, tak do textové stránky kampaně,“ uvedl generální ředitel Mallu Marek Liška.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy