Woman
Mall.cz
Nákupy s dopravou zdarma
- Televize
- 1804
Klient | Mall.cz |
---|---|
Mediální agentura | PHD |
Značka | Mall.cz |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
V pondělí 30. června spustí e-shop Mall.cz novou kampaň, soustředěnou do televize, konkrétně na kanály Novy, Prima a ty zastupované Atmedia. Základní spot, zdůrazňující široký sortiment a dopravu zdarma, se natáčel přímo v logistickém centru Mallu. Navazovat na něj budou sponzorské a produktové varianty. Kampaň již běží na Slovensku (na Mall.sk), v Česku televizní komunikaci doplní rádiové spoty a videospoty na YouTube.
„Od předchozích kampaní, které měly zvýšit povědomí o značce, jsme se letos posunuli k důrazu na služby, které zákazníkům poskytujeme,“ uvedl generální ředitel Mallu Marek Liška. „Současně jsme chtěli zachovat hravý a pozitivní styl, který byl pro předchozí spoty chrakteristický, i letos jsou proto důležitým prvkem barvy a hudba,“ dodává. V témže duchu se kampaň ponese v celém roce 2014.
Komentáře