Vlastní tvorba
Mall.cz
Podporujeme filmaře malé i velké / Jan Hřebejk
- Televize
- 1701
Klient | Mall Group |
---|---|
Značka | Mall.cz |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Produkce | Publishers |
Web | https://festival.mall.cz/ |
E-shop Mall.cz spouští multikanálovou kampaň k 53. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Partnerem akce je druhý rok, letos své partnerství rozšířil, má status hlavního partnera. Přímo ve městě při festivalu zopakuje loňský koncept Mall.cz Parku, místa s patrovou základnou ve Smetanových sadech a s občerstvením a s každodenním programem, mimo jiné prezentací prvních novinek z produkce internetové televize Mall.tv.
V médiích pak od poloviny června do 15. července bude vidět kampaň, jejíž součástí bude komunikace online i offline - na sociálních sítích, veškerých venkovních formátech i v televizi. Realizuje jí interní tým Mallu, televizní spot, v němž si kromě dětí zahrál i režisér Jan Hřebejk, vznikl ve spolupráci s agenturou Publishers. „Na offline aktivity budeme klást důraz i nadále, protože je vnímáme jako smysluplný a zároveň originální způsob, jakým můžeme oslovit naše zákazníky,“ uvádí komerční ředitel Mall Group Igor Matejov.
Stejně jako loni připravil Mall.cz do Varů prodej merchandisingu - limitované kolekce triček, hrnečků a dalších upomínkových předmětů s logem 53. ročníku. Novinkou je možnost zakoupení kolekce na výdejním místě Mall.cz v Karlových Varech, které bude v rámci kampaně spolu s dalšími vybranými prodejnami po celé České republice tematicky obrandováno. Na webu Mallu k festivalu lze kromě informací najít interaktivní nápovědu v podobě chatbota Eva.
Komentáře