Woman
Mall.cz
První televizní kampaň
- Televize
- 5035
Klient | Internet Mall |
---|---|
Značka | Mall.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Režisér | Jakub Sommer |
Hudba | Roman Holý |
Svoji dosud největší reklamní kampaň spouští 1. června internetová nákupní galerie Mall.cz. Poprvé bude její součástí také televizní reklama. Kromě televize obchod využije rádio, internet a out-of-home nosiče. Kampaň, která začne 1. června a skončí 30. června, bude pro Mall.cz historicky největší, a to rozpočtem i počtem zapojených kanálů.
Hlavním z nich bude tentokrát televize. Reklamní spot pro Mall.cz vymyslela a vytvořila agentura Woman Barbory Novotné, spot natáčel Jakub Sommer z Bistro films, hudbu složil Roman Holý. “Cílem spotu bude zvýšit povědomí o značce Mall.cz a ukázat široký sortiment našeho obchodu,” říká Marek Liška, generální ředitel Mall.cz.
Podobně laděná bude i kampaň v celostátní síti lokálních rádií, tedy média, které Mall.cz rovněž využije poprvé.
Komunikace na OOH nosičích a na internetu bude především produktová. OOH a online kanály ponesou primárně informaci o šíři nabídky Mall.cz v kombinaci s produktovou nabídkou a vizuálním propojením na reklamní spot. Využito bude široké spektrum od bigboardů přes citylighty po reklamu v metru, v případě internetové reklamy půjde o bannery.
Komentáře