Digital Brain, Vlastní tvorba
Mall.cz
Skutečná vánoční přání
- Televize
- 3497
Klient | Mall Group |
---|---|
Značka | Mall.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Savage, Sanjim Nesimi |
Režisér | Jaroslav Moravec |
Internetový obchod Mall.cz zahájil svou předvánoční kampaň. V úterý 1. listopadu byla spuštěna microsite vanoce.mall.cz, umožňující lidem "zjišťovat tajná vánoční přání jejich blízkých". Na microsite lze vyplnit jméno a příjmení rodinného příslušníka nebo kamaráda a přes email ho vyzvat ke svěření jeho "nejtajnějšího vánočního přání". Odesílatel výzvy, kterému je přání svěřeno, může zůstat až do Štědrého večera v utajení.
Kampaň vychází z hlavního motivu pro B2C komunikaci 1000 přání, jeden obchod, jež má představit produktové portfolio Mall.cz a doprovodné služby e-shopu. Koncept kampaně, na níž pracoval interní marketingový tým spolu s agenturou Digital Brain, bude lokalizován také v dalších evropských zemích, kde má Mall.cz zastoupení.
Investice do vánoční kampaně budou o 30 % vyšší než loni. V průběhu listopadu poběží kromě Česka i v Polsku, Slovinsku, Maďarsku a na Slovensku. Vánoční kampaň spolu s microsite bude podpořena televizními spoty, kampaněmi v tisku, online aktivitami a out-of-home reklamou.
"Znát tajná přání zákazníka je samozřejmě snem každého obchodníka. Navýšení investic do kampaně by mělo podpořit její virální potenciál, přivést řadu nových zákazníků napříč všemi generacemi a zároveň představit šíři našeho produktového portfolia," tvrdí CMO Mall Group Sean Gaddis.
Mall.cz, který je od července členem skupiny Mall Group, posdiluje před vánoční sezónou také svou logistiku, a to rozšířením distribučního centra o 20.000 m2. V největší špičce má centrum zvládnout v rámci třísměnného nepřetržitého provozu odbavit 75.000 položek denně. Zároveň Mall.cz zvýšil počet výdejních míst na celkových 104 a konkrétně v Praze zavedl doručování v den objednání.
Komentáře