Vlastní tvorba
Mall.cz
Výkonný bestseller
- Venkovní
- 2004
Klient | Internet Mall |
---|---|
Značka | Mall.cz |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Internetový obchod Mall.cz spouští svou dosud největší outdoorovou kampaň, rozsahem i počtem různých druhů nosičů. Probíhat bude v deseti českých městech a také v Bratislavě, od začátku října do konce listopadu. Kampaň bude propagovat akční produkty – kromě tradičního elektro sortimentu i „nové“ kategorie, jako je například móda nebo dětská výživa.
V rámci podzimní kampaně bude mít premiéru nové grafické pojetí reklam. Vizuál prošel změnou, je graficky čistší a současně vždy zahrnuje barevné prvky, které mají reklamy oživit. Svoje uplatnění najde po outdoorové kampani i na bannerech a další inzerci Mall.cz.
Venkovní reklamy budou vidět na citylightech, rámečcích a samolepkách v metru, telefonních budkách či na hypercubes před kamennými nákupními centry, rolling boardech či bigboardech.
Komentáře