Vlastní tvorba
Mana
Evoluce jídla
- Online
- 1248
Klient | Heaven Labs |
---|---|
Značka | Mana |
Obor | Potraviny |
Režisér | Tomáš Mašín |
Kreativa | Radovan Andrej Grežo, Marian Kotlev |
Web | https://mojemana.cz |
Společnost Heaven Labs v lednu představila novou kampaň funkční stravy Mana. V té chce upozornit na neustálý vývoj vpřed týkající se nejen technologií, ale také stravy. Maskotem značky je gorila – kosmonaut "Cosmo Ape", která nově dostala animovanou podobu a je symbolem inteligentního býložravce přinášejícího inovaci tradičního jídla. Dominantou celého projektu je minutové video, které režijně zaštítil Tomáš Mašín. Postprodukce se ujalo studio RUR.
Kampaň je určena především pro online. Poběží na sociálních sítích Facebook a YouTube, podporu bude mít zajištěnou i ve vyhledávačích Google a Seznam. S gorilou se lidé budou moci setkat i v místě prodeje (brzy síť obchodních řetězců Globus). Změny se dotkly i webových stránek značky. Kampaň má především akviziční charakter. Cílí na nové zákazníky, kteří produkt buď neznají, nebo k němu přistupují nedůvěřivě.
Komentáře