upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Mana
Evoluce jídla

Klient Heaven Labs
Značka Mana
Obor Potraviny
Režisér Tomáš Mašín
Kreativa Radovan Andrej Grežo, Marian Kotlev
Web https://mojemana.cz

Společnost Heaven Labs v lednu představila novou kampaň funkční stravy Mana. V té chce upozornit na neustálý vývoj vpřed týkající se nejen technologií, ale také stravy. Maskotem značky je gorila – kosmonaut "Cosmo Ape", která nově dostala animovanou podobu a je symbolem inteligentního býložravce přinášejícího inovaci tradičního jídla. Dominantou celého projektu je minutové video, které režijně zaštítil Tomáš Mašín. Postprodukce se ujalo studio RUR.

Kampaň je určena především pro online. Poběží na sociálních sítích Facebook a YouTube, podporu bude mít zajištěnou i ve vyhledávačích Google a Seznam. S gorilou se lidé budou moci setkat i v místě prodeje (brzy síť obchodních řetězců Globus). Změny se dotkly i webových stránek značky. Kampaň má především akviziční charakter. Cílí na nové zákazníky, kteří produkt buď neznají, nebo k němu přistupují nedůvěřivě.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy