Loosers
Margot
Marco
- Online
- 4628
Klient | Nestlé |
---|---|
Mediální agentura | ZenithOptimedia |
Značka | Margot |
Obor | Potraviny |
Po vyhraném lednovém tendru Nestlé přichází agentura Loosers s první kampaní pro značku Margot, zaměřenou na Česko a Slovensko. Agentura připravila obsáhlou obsahovou strategii, kreativní řešení a ve vlastní produkci natočila v zámoří sérii online videí a vytvořila velký počet příspěvků pro online a sociální sítě. Kampaň půjde na YouTube, na Facebooku (tam se počítá s animovanými smyčkami) a na největších videoserverech v Česku a na Slovensku.
Hrdinou kampaně bude pro tento rok exoticky vyhlížející Marco. "Marco je v nadsázce takový náš ‘happiness manažer’. Ovšem s tím rozdílem, že funguje nejen pro firmy, ale pro všechny Čechy a Slováky. Jeho cílem je ukázat jim, že i když žijí v hektické evropské civilizaci, měli by si uchovávat optimistický bezstarostný náhled na život," popisuje brand manažerka Zuzana Charvátová. Součástí kampaně je i soutěž o balíček s tyčinkami.
Komentáře