Symbio Digital
Margot
Česko Slovensko hledá ráj
- Online
- 6127
| Klient | Nestlé Česko |
|---|---|
| Značka | Margot |
| Obor | Potraviny |
| Produkce | Jan Pažin, Marek Štolůn a další: Tomáš Hrábek, Lenka Štěpánová |
| Režisér | Václav Krbůšek |
| Creative director | Martin Svetlík |
| Copywriter | Václav Kuba |
| Grafika/ilustrace | Alena Janíčková, Jakub Ryvola |
| Account manager | Anna Řeháková; Project Manager: Lenka Šlajchrtová |
| Programátor | Jiří Bažant, Pavel Šuraba; UX: Jakub Zábran |
| Kodér | Arnošt Pleskot |
| Web | https://www.hledameraj.cz/ |
Novou letní komunikační kampaň tyčinky Margot připravila potravinářská firma Nestlé. Většina kampaně probíhá v digitálu, jejím těžištěm je microsite Česko Slovensko hledá ráj. Výrazným prvkem jsou i speciální video formáty, včetně 360° videí natočených z dronu. Kampaň připravila agentura Symbio Digital.
Cílem komunikace je hledat taková místa v Česku a na Slovensku, která svou atmosférou připomínají exotické krajiny – ať už jde o zatopená skalní jezera, nepříliš známé vodopády nebo tajemné lužní lesy. Uživatelé v jejím závěru svými hlasy zvolí ten nejkrásnější Česko-Slovenský ráj.
Symbio zajišťuje produkci klíčového vizuálu, televizního tag-onu, v rámci konceptu dojde také na netradiční outdoorová média na frekventovaných letních místech, například v Praze a Bratislavě. Součástí kampaně je i aktivace pro podporu engagementu na sociálních sítích.
Agentura zajišťuje pro Nestlé také komunikaci značky KitKat a Carpathia. V minulosti spravovala například komunikaci segmentu snídaňových cereálií.


Komentáře