upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Margot
Česko Slovensko hledá ráj

Česko Slovensko hledá ráj
Klient Nestlé Česko
Značka Margot
Obor Potraviny
Produkce Jan Pažin, Marek Štolůn a další: Tomáš Hrábek, Lenka Štěpánová
Režisér Václav Krbůšek
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Václav Kuba
Grafika/ilustrace Alena Janíčková, Jakub Ryvola
Account manager Anna Řeháková; Project Manager: Lenka Šlajchrtová
Programátor Jiří Bažant, Pavel Šuraba; UX: Jakub Zábran
Kodér Arnošt Pleskot
Web https://www.hledameraj.cz/

Novou letní komunikační kampaň tyčinky Margot připravila potravinářská firma Nestlé. Většina kampaně probíhá v digitálu, jejím těžištěm je microsite Česko Slovensko hledá ráj. Výrazným prvkem jsou i speciální video formáty, včetně 360° videí natočených z dronu. Kampaň připravila agentura Symbio Digital.

Cílem komunikace je hledat taková místa v Česku a na Slovensku, která svou atmosférou připomínají exotické krajiny – ať už jde o zatopená skalní jezera, nepříliš známé vodopády nebo tajemné lužní lesy. Uživatelé v jejím závěru svými hlasy zvolí ten nejkrásnější Česko-Slovenský ráj.

Symbio zajišťuje produkci klíčového vizuálu, televizního tag-onu, v rámci konceptu dojde také na netradiční outdoorová média na frekventovaných letních místech, například v Praze a Bratislavě. Součástí kampaně je i aktivace pro podporu engagementu na sociálních sítích.

Agentura zajišťuje pro Nestlé také komunikaci značky KitKat a Carpathia. V minulosti spravovala například komunikaci segmentu snídaňových cereálií.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy