JWT Praha
Margot
Tvůj kousek exotiky
- Televize
- 1709
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Margot |
Obor | Potraviny |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Štěpán FOK Vodrážka, Martin Douba |
Fotograf/ka | Martin Douba |
Producent cukrovinek Nestlé uvedl novou kampaň na čokoládovou tyčinku Margot. Po čtyřech letech přichází s novou reklamou, vizuální identitou i novou produktovou variantou Margot Exotic. Kampaň Margot – Tvůj kousek exotiky odstartovala v březnu pod vedením Radomíra Šlechty, manažera značky. Poběží v televizi, online i v obchodech. Cílí na ženy a muže ve věku 25 až 33 let.
Nový televizní spot je oproti těm dřívějším vizuálně modernější a více zaměřený na budování image. "Hlavním cílem spotu je zajímavou formou navodit u diváka pocity, které člověk zažívá na exotické dovolené a spojit tyto pocity s chutí tyčinky Margot," uvedl Radomír Šlechta. Spot vymyslela česká pobočka agentury JWT a produkci zajistila agentura FilmService. Režiséry spotu jsou Štěpán FOK Vodrážka a Martin Douba, natáčení probíhalo na Kubě. Současně se spotem připravila značka i nový klíčový vizuál. Za objektivem stál opět Martin Douba.
Řada Margot Exotic je na trhu od ledna 2018 a každého půl roku bude přinášet spotřebitelům novou exotickou příchuť. Lednová novinka má příchuť pomeranče, v červenci ji pak vystřídá jiná exotická chuť. Nový obal Margot Exotic připravila agentura LineArt.
Komentáře