upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

JWT Praha

Margot
Tvůj kousek exotiky

Klient Nestlé
Značka Margot
Obor Potraviny
Produkce Filmservice
Režisér Štěpán FOK Vodrážka, Martin Douba
Fotograf/ka Martin Douba

Producent cukrovinek Nestlé uvedl novou kampaň na čokoládovou tyčinku Margot. Po čtyřech letech přichází s novou reklamou, vizuální identitou i novou produktovou variantou Margot Exotic. Kampaň Margot – Tvůj kousek exotiky odstartovala v březnu pod vedením Radomíra Šlechty, manažera značky. Poběží v televizi, online i v obchodech. Cílí na ženy a muže ve věku 25 až 33 let.

Nový televizní spot je oproti těm dřívějším vizuálně modernější a více zaměřený na budování image. "Hlavním cílem spotu je zajímavou formou navodit u diváka pocity, které člověk zažívá na exotické dovolené a spojit tyto pocity s chutí tyčinky Margot," uvedl Radomír Šlechta. Spot vymyslela česká pobočka agentury JWT a produkci zajistila agentura FilmService. Režiséry spotu jsou Štěpán FOK Vodrážka a Martin Douba, natáčení probíhalo na Kubě. Současně se spotem připravila značka i nový klíčový vizuál. Za objektivem stál opět Martin Douba.

Řada Margot Exotic je na trhu od ledna 2018 a každého půl roku bude přinášet spotřebitelům novou exotickou příchuť. Lednová novinka má příchuť pomeranče, v červenci ji pak vystřídá jiná exotická chuť. Nový obal Margot Exotic připravila agentura LineArt.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy