JWT Praha
Margot
Osolit, opepřit - Festival falešných reklam
- Event
- 1910
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Margot |
Obor | Potraviny |
Značka Margot odstartovala letos projekt Festival falešných reklam, s ústředním heslem Originál je jen jeden! a s cílem vyzdvihnout originalitu tyčinky Margot, jako reakci na množící se levné napodobeniny. Koncept projektu vytvořil Petr Kout, kreativní agentura JWT pod vedením Františka Bumbálka celý projekt zastřešila.
V prvním kole měli soutěžící za úkol napsat scénář spotu o tom, co se stane, kousnete-li do nepravé tyčinky Margot. Komise sestávající z režiséra a prezidenta Febiofestu Fera Feniče, režisérky Ireny Pavláskové a kreativního ředitele reklamní agentury JWT Františka Bumbálka vybrala ze 144 soutěžních scénářů 5, které postoupily do finálového kola - a dostali finanční prostředky k realizaci svých nápadů.
Od září 2013 bylo všech 5 spotů uveřejněno na facebookové stránce tyčinky Margot a na YouTube. Díky podpoře na Facebooku a bannerové kampani se do hlasování zapojilo 35.000 lidí. Výhercem 100.000 Kč se stal mladý kreativec Adam Gajdoš z Krnova se spotem Osolit, opepřit.
„Kampaň hodnotíme jako úspěšnou. Celkem se zapojilo 40.000 lidí, což je výborný výsledek, když zvážíme, že se jedná o nízkorozpočtovou kampaň, zapojení vyžadovalo časovou investici a jediným mediálním kanálem byl internet. Pozitivně nás překvapil zejména počet scénářů, který byl oproti našim původním očekáváním trojnásobný,“ uvdedla Lenka Vašutová, marketingová manažerka ze společnosti Nestlé.
Komentáře