Vlastní tvorba
Martinus.cz
Den nepřečtených knih
- Online
- 2540
Klient | Martinus.cz |
---|---|
Značka | Martinus.cz |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Web | http://www.denneprectenychknih.cz/ |
Pošesté připomene internetové knihkupectví Martinus tkazvaný Den nepřečtených knih. Od roku 2011 každoročně 31. srpna nabádá lidi, aby knihy nejen kupovali, ale i četli. Každý rok má kampaň vybrané podtéma - předloni povinnou četbu, loni jak najít na čtení čas, letos to jsou pozapomenuté knižní tituly. Kampaň vznikla kompletně inhouse, v propagačních spotech vystupují novinář Martin Veselovský, spisovatelka Radka Třeštíková, herec a režisér Jakub Kohák, herec Lukáš Hejlík, herečka Jitka Smutná, spisovatel Jaroslav Rudiš, socioložka Jiřina Šiklová a cestovatel Ladislav Zibura.
"Ústředním bodem kampaně je speciální web, jeho návštěvnost a zároveň zhlédnutí videí přímo na YouTube jsou podporovány placenými i neplacenými formáty jak na YouTube, tak na Facebooku. Kampaň podporujeme i dalšími kanály, které používáme, tedy newslettery, Twitterem, Instagramem či Snapchatem," přiblížila Médiáři hlavní autorka kampaně Barbora Votavová z marketingu Martinusu.
Komentáře