upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Aetna

Masarykova univerzita
#followmasaryk

Klient Masarykova univerzita
Značka Masarykova univerzita
Obor Různé
Web http://www.studujnamuni.cz/followmasaryk

Podobizna prvního československého prezidenta Tomáše Garrigua Masaryka se stala symbolem letošní kampaně brněnské Masarykovy univerzity, zaměřené na uchazeče. Ta zve mladé lidi ke studiu prostřednictvím facebookových statusů, hashtagů, pohyblivých gifů nebo krátkých animovaných videí. Kampaň poběží šest týdnů, jejím hlavním sloganem se stalo motto Následuj Masaryka, tedy v řeči sociálních sítí #followmasaryk. Kampaň připravila brněnská strategicko-kreativní agentura Aetna, která vyhrála podzimní výběrové řízení na kreativní koncept.

Agentura navrhla konfrontovat dnešní generaci s hodnotami, které prosazovala historická osobnost, jež se zasadila o vznik brněnské univerzity a jejíž jméno proto univerzita nese v názvu. Kreativní styl kampaně navrhl Adam Puchar, videa animoval Martin Kusák a voice over namluvil moderátor Evropy 2 Ondřej Urban. "Lákala nás představa, že uděláme z Masaryka někoho současného a hravou formou ho konfrontovat s dnešní generací," uvedl new business developer agentury Michal Rožek. Kampaň má podle něj stavět především na word-of-mouth a sociální interakci samotných uživatelů. Jednotlivé prvky kampaně, určené ke sdílení na sociálních sítích, jako je Facebook, Instagram nebo YouTube (gify, memy, emotikony, citáty, krátká videa), budou k dispozici na microsite nazvané Follow Masaryk. Odtud je budou moci studenti a uchazeči volně stahovat a využívat na svých vlastních kanálech na internetu. Využita bude i displejová reklama na Google.

"Těžko bychom právě pro Masarykovu univerzitu hledali výstižnější symbol, než je podobizna TGM. Věříme, že úprava do podoby odpovídající moderním komunikačním nástrojům připomene, že i když se okolní svět mění, základní hodnoty zůstávají zachovány,“ řekla prorektorka pro vnější vztahy Hana Svatoňová

Ke studiu do bakalářských a magisterských oborů v akademickém roce 2017/18 na Masarykově univerzitě mohou uchazeči podávat přihlášky pouze elektronicky, a to do konce února 2017, přičemž informace mohou čerpat z nových webových stránek. Loni poslali uchazeči na školu 42.000 přihlášek. V akademickém roce 2016/17 má univerzita v řádném diplomovém studiu necelých 36.000 studentů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy