NMDS
Maserati
Já a ti druzí
- Tisk
- 936
Klient | Scuderia Praha |
---|---|
Mediální agentura | Red Media, Media Investments |
Značka | Maserati |
Obor | Auto moto |
Produkce | Indigo Multimedia, Propaganda |
Oficiální dealer vozů Maserati a Ferrari v Česku Scuderia Praha zahájil novou reklamní kampaň. Jejím cílem je podpora značky a zvýšení prodejů modelů Maserati Levante a Ghibli včetně komunikace jejich hlavních předností. Klíčovou myšlenkou kampaně se stalo motto Já a ti druzí, které upozorňuje na to, že prémiové vozy nejsou pro každého.
Kampaň využívá tři hlavní mediální nosiče – komunikaci na bigboardech, inzerci v médiích a online (brandová videa i výkonnostní formáty cílené prostřednictvím programatického nákupu). "Kampaň je postavená na dvou klíčových motivech. Imageový, kde charakteristický znak trojzubce doplňují provokativní headliny, doplňuje produktová část, která je oslavou detailů a parametrů konkrétního modelu s komunikací akční ceny," uvedl marketingový manažer Maserati Jan Svoboda.
Kreativní koncept kampaně připravila butiková agentura NMDS, produkci zajistily agentury Propaganda a Indigo Multimedia. O nákup médií se podělily agentury Mediainvestments (bigboardy, tisk) a RedMedia (on-line).
Komentáře