upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

NMDS

Maserati
Já a ti druzí

Já a ti druzí
Klient Scuderia Praha
Mediální agentura Red Media, Media Investments
Značka Maserati
Obor Auto moto
Produkce Indigo Multimedia, Propaganda

Oficiální dealer vozů Maserati a Ferrari v Česku Scuderia Praha zahájil novou reklamní kampaň. Jejím cílem je podpora značky a zvýšení prodejů modelů Maserati Levante a Ghibli včetně komunikace jejich hlavních předností. Klíčovou myšlenkou kampaně se stalo motto Já a ti druzí, které upozorňuje na to, že prémiové vozy nejsou pro každého.

Kampaň využívá tři hlavní mediální nosiče – komunikaci na bigboardech, inzerci v médiích a online (brandová videa i výkonnostní formáty cílené prostřednictvím programatického nákupu). "Kampaň je postavená na dvou klíčových motivech. Imageový, kde charakteristický znak trojzubce doplňují provokativní headliny, doplňuje produktová část, která je oslavou detailů a parametrů konkrétního modelu s komunikací akční ceny," uvedl marketingový manažer Maserati Jan Svoboda.

Kreativní koncept kampaně připravila butiková agentura NMDS, produkci zajistily agentury Propaganda a Indigo Multimedia. O nákup médií se podělily agentury Mediainvestments (bigboardy, tisk) a RedMedia (on-line).

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy