McCann
MasterCard
PayPass
- Televize
- 1195
Klient | MasterCard |
---|---|
Značka | MasterCard |
Obor | Finanční služby |
Provozovatel platebních metod MasterCard rozběhla podzimní kampaň na podporu bezkontaktních plateb PayPass u obchodníků Datart, Lukoil a Sportisimo. U nich si od 10. října do 30. listopadu může každý zákazník, který zaplatí bezkontaktně kartou MasterCard PayPass nebo Maestro PayPass, vybrat za svůj nákup dárek. Kampaň podporují obvyklé spoty v televizi a v rádiu a outdoorová, instore a online reklama, také hra na Facebooku. Agentura McCann jako klíčový vizuál zvolila motiv těhotné ženy s claimem Uspokojit chutě těhotné manželky: k nezaplacení. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o bezkontaktních platbách a poukázat na jejich jednoduchost a hlavně rychlost.
Komentáře