Arnold Milano
Mattoni
Mattoni ochucená / Marie Doležalová, Marek Zelinka
- Televize
- 7000
Klient | Karlovarské minerální vody |
---|---|
Značka | Mattoni |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Roman Valent |
Malinové tango, citronový twist nebo pomera mambo - tak budou vypadat nové televizní spoty značky minerální vody Mattoni výrobce Karlovarské minerální vody. Ve spotech totiž zatančí vítězové soutěže StarDance, herečka a bloggerka Marie Doležalová a tanečník Marek Zelinka. Nová reklamní kampaň propaguje řadu ochucených minerálek v novém designu. Režíroval je Roman Valent, jehož počinem je i předchozí reklama na Mattoni Schorle. Spoty se poprvé objeví 12. května v televizi, pro internet Mattoni v první dázi uvolnila takzvané "backstage video" z jejich natáčení Kreativní zpracování celé kampaně je dílem milánské agentury Arnold, produkci zajišťuje agentura Armada Films.
"Dostali jsme hodně prostoru při tvorbě choreografie na daná témata, takže se cítíme i jako spolutvůrci, což je skvělé," tvrdí Doležalová se Zelinkou. Jejich angažmá je zajímavé i tím, že konkrétně Marie Doležalová se na svém blogu Kafe a cigárko svého času svěřila, že po negativní zkušenosti s účastí v jedné reklamní kampani užv reklamě vystupovat nechce. Příspěvek tehdy nesl název O tom, jak si nemyju hlavu klokaní tlapkou. Zelinka oproti tomu hraje v reklamách častěji - ještě před účastí ve StarDance byl hlavní tváří kampaně Českomoravské stavební spořitelny Nebuď mamánek a zvedej kotvy.
Komentáře