upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Mattoni Schorle
Dejte lásce šťávu

Dejte lásce šťávu
Klient Karlovarské minerální vody
Značka Mattoni Schorle
Obor Nealkoholické nápoje
Art director Daniel Novotný
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Lubor Tůma
Account manager Miroslav Strnad

Značka jablečného střiku Mattoni Schorle odstartovala facebookovou komunikační kampaň s názvem Dejte lásce šťávu. Koncept kampaně vznikl v agentuře Symbio Digital, o jeho exekuci se stará oddělení sociálních médií. Kampaň se odehrává primárně na Facebooku. V komentářích k úvodnímu příspěvku na FB stránce Mattoni mají fanoušci popsat, jak své lásce dávají šťávu. Porota nakonec ve složení zástupců klienta a Symbia vybere nejlepší příběhy, jejichž autory odmění jablkem s logem značky a s iniciálami, které do něj otisknou sluneční paprsky.

„Udělat z přírody součást kampaně je netradiční a zajímavý přístup,“ říká Dominika Zúberová, junior brand manažerka značky Mattoni Schorle. Součástí kampaně je intenzivní podpora zejména facebookového obsahu, tedy posty z průběhu produkční fáze a zrání jablek pro udržení pozornosti fanoušků a finálního videa, které vznikne v in-house videoprodukci.

Mattoni Schorle je ovocný nápoj, který tvoří podle výrobce z 50 % ovocná šťáva a z 50 % perlivá voda Mattoni.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy