Symbio Digital
Mattoni Schorle
Dejte lásce šťávu
- Online
- 2199
Klient | Karlovarské minerální vody |
---|---|
Značka | Mattoni Schorle |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Art director | Daniel Novotný |
Creative director | Martin Svetlík |
Copywriter | Lubor Tůma |
Account manager | Miroslav Strnad |
Značka jablečného střiku Mattoni Schorle odstartovala facebookovou komunikační kampaň s názvem Dejte lásce šťávu. Koncept kampaně vznikl v agentuře Symbio Digital, o jeho exekuci se stará oddělení sociálních médií. Kampaň se odehrává primárně na Facebooku. V komentářích k úvodnímu příspěvku na FB stránce Mattoni mají fanoušci popsat, jak své lásce dávají šťávu. Porota nakonec ve složení zástupců klienta a Symbia vybere nejlepší příběhy, jejichž autory odmění jablkem s logem značky a s iniciálami, které do něj otisknou sluneční paprsky.
„Udělat z přírody součást kampaně je netradiční a zajímavý přístup,“ říká Dominika Zúberová, junior brand manažerka značky Mattoni Schorle. Součástí kampaně je intenzivní podpora zejména facebookového obsahu, tedy posty z průběhu produkční fáze a zrání jablek pro udržení pozornosti fanoušků a finálního videa, které vznikne v in-house videoprodukci.
Mattoni Schorle je ovocný nápoj, který tvoří podle výrobce z 50 % ovocná šťáva a z 50 % perlivá voda Mattoni.
Komentáře