Zaraguza
Maybelline New York
Real Life Filters
- Online
- 2629
Klient | L'Oréal |
---|---|
Značka | Maybelline New York |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Web | http://www.reallifefilters.cz/ |
Značka Maybelline New York uvádí sady produktů, díky nimž už dívky "nemusí používat fotofiltry, aby byly krásnější". Filtry dívky používají v aplikacích jako Instagram či PhotoRetrica. Ale co v reálném světě, kde tyto filtry neexistují? Na této myšlence stojí nová lokální kampaň od agentury Zaragura. V podstatě jde o sety produktů, díky nimž se dívky mohou nalíčit podle stylu známých filtrů (konkrétně šlo o filtry Lo-Fi, Valencia, X-Pro II, Inkwell a Nashville).
Kampaň zahrnuje internetový spot, který vznikl v produkci Luxor Film v režii kreativního ředitele Zaraguzy Jana Jelínka a art directorky Veroniky Valentové. Kampaň poběží v online médiích (Facebook, Instagram, YouTube, microsite), v místech prodeje a její součástí je i stan Maybelline na festivalu Pohoda. "Beauty industry je známý svým diktátem, my jsme se ale nechali inspirovat světem dívek a věcí, které je obklopují a s nimiž se dokážou ztotožnit," tvrdí Valentová. Ta se podílela i na vývoji produktových setů Real Life Filters, a to společně s Margitou Skřenkovou, make-up artistkou Maybelline New York.
Komentáře