upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Maybelline New York
Real Life Filters

Klient L'Oréal
Značka Maybelline New York
Obor Kosmetika a parfémy
Web http://www.reallifefilters.cz/

Značka Maybelline New York uvádí sady produktů, díky nimž už dívky "nemusí používat fotofiltry, aby byly krásnější". Filtry dívky používají v aplikacích jako Instagram či PhotoRetrica. Ale co v reálném světě, kde tyto filtry neexistují? Na této myšlence stojí nová lokální kampaň od agentury Zaragura. V podstatě jde o sety produktů, díky nimž se dívky mohou nalíčit podle stylu známých filtrů (konkrétně šlo o filtry Lo-Fi, Valencia, X-Pro II, Inkwell a Nashville).

Kampaň zahrnuje internetový spot, který vznikl v produkci Luxor Film v režii kreativního ředitele Zaraguzy Jana Jelínka a art directorky Veroniky Valentové. Kampaň poběží v online médiích (Facebook, Instagram, YouTube, microsite), v místech prodeje a její součástí je i stan Maybelline na festivalu Pohoda. "Beauty industry je známý svým diktátem, my jsme se ale nechali inspirovat světem dívek a věcí, které je obklopují a s nimiž se dokážou ztotožnit," tvrdí Valentová. Ta se podílela i na vývoji produktových setů Real Life Filters, a to společně s Margitou Skřenkovou, make-up artistkou Maybelline New York. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy