Cocoon, Kaspen/Jung von Matt
Mazagrande
Ochutnej zvědavost
- Televize
- 3883
Klient | Tchibo Praha |
---|---|
Značka | Mazagrande |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Režisér | Milan Balog |
Web | http://mazagrande.cz/ |
Tchibo Praha přichází na trh s přírodním nealkoholickým nápojem s povzbuzujícími účinky kofeinu Mazagrande. Ten má v tuzemsku světovou premiéru. Vizuální identitu značky, její positioning, strategii i komunikační koncept vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt. Pod její supervizí vzniklo i logo a design plechovky, která pochází z dílny agentury Cocoon.
Reklamní kampaň spojuje klíčová dírka jako symbol zvědavosti. "Spojení kávy a citrusů je natolik nové, že v lidech vyvolává přirozenou zvědavost. Rozhodli jsme se proto značku s touto lidskou vlastností, kterou si zatím nepřivlastnila žádná větší značka, natrvalo spojit. Téma zvědavosti podněcuje nejen k zajímavému ztvárnění a dobře vysvětluje podstatu produktu, ale je i dostatečně široké pro nekonečné množství dramatizací," říká Slavo Marušinec z agentury Kaspen/Jung von Matt.
Součástí kampaně jsou také 30 a 60vteřinové spoty, které natáčel režisér Milan Balog v Jihoafrické republice a v Praze. Poběží ve vysokých frekvencích v televizi, na YouTube a v kinech.
Uvedení Mazagrande na tuzemský trh zahrnuje spolupráci více agentur, děje se tak pod taktovkou Kaspen/Jung von Matt. Etnetera Motion připravila kompletní digitální strategii, web, Expedici Mazagrande a také veškerý obsah pro online svět sociálních sítí (Facebook, Instagram, YouTube). Agentura Frontend se postará o sampling v ulicích větších měst a na tour po letních festivalech se vydá s Mazagrande Airstream. PR zajišťuje Doblogoo.
Komentáře