Mustard
mBank
Jako doma
- Televize
- 3071
| Klient | mBank |
|---|---|
| Značka | mBank |
| Obor | Finanční služby |
| Produkce | Filmservice |
| Režisér | Tomáš Mašín |
Polská mBank spouští také v Česku výrazně jiné internetové bankovnictví, mění logo a svůj firemní design včetně webu. Vedle obdélníkového loga bude mBank využívat koncept ikon, který se mají lépe přizpůsobovat konkrétním situacím. Nový web má připomínat víc internetový e-shop než korporaci. Změnu loga a firemního designu mBank bude provázet rozsáhlá reklamní kampaň.
Kampaň začala teasingem v ulicích větších měst už začátkem února.


Naplno se kampaň rozbíhá 10. února, spolu s novým internetovým bankovnictvím. Cílem kampaně je představit jak změnu firemního designu, tak novinky v internetovém bankovnictví. Jedním z cílů je oslovení nových zákazníků, pod heslem Zamávej svojí bance a nastěhuj se do mBank, protože v mBank se budeš cítit stejně pohodlně jako doma.
Banka na kampani spolupracovala s kreativní agenturou Yashica. Myšlenka televizního spotu vznikla ve spolupráci s agenturou Mustard, režie se ujal Tomáš Mašín.



Komentáře