upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Mustard

mBank
Jako doma

Klient mBank
Značka mBank
Obor Finanční služby
Produkce Filmservice
Režisér Tomáš Mašín

Polská mBank spouští také v Česku výrazně jiné internetové bankovnictví, mění logo a svůj firemní design včetně webu. Vedle obdélníkového loga bude mBank využívat koncept ikon, který se mají lépe přizpůsobovat konkrétním situacím. Nový web má připomínat víc internetový e-shop než korporaci. Změnu loga a firemního designu mBank bude provázet rozsáhlá reklamní kampaň.

Kampaň začala teasingem v ulicích větších měst už začátkem února.

Naplno se kampaň rozbíhá 10. února, spolu s novým internetovým bankovnictvím. Cílem kampaně je představit jak změnu firemního designu, tak novinky v internetovém bankovnictví. Jedním z cílů je oslovení nových zákazníků, pod heslem Zamávej svojí bance a nastěhuj se do mBank, protože v mBank se budeš cítit stejně pohodlně jako doma.

Banka na kampani spolupracovala s kreativní agenturou Yashica. Myšlenka televizního spotu vznikla ve spolupráci s agenturou Mustard, režie se ujal Tomáš Mašín.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy