Havas Worldwide Prague
mBank
Změna k lepšímu
- Televize
- 3814
Klient | mBank |
---|---|
Značka | mBank |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Dream Studios |
Režisér | Štěpán Vodrážka |
MBank spouští tento týden svou první letošní kampaň. Podle zástupců banky se zaměřuje na podporu bezplatného mKonta a speciální nabídky mPůjčky na zkoušku s „nulovým úrokem“, která vychází z dlouhodobého konceptu. Mottem kampaně je Změna k lepšímu. Koncept kampaně vytvořila na projektové bázi reklamní agentura Havas Worldwide Prague. Spot režíroval Štěpán Vodrážka, produkci měla na starosti firma Dream Studios.
"Cílem kampaně je podpořit známost značky a komunikovat klíčové výhody běžného účtu mKonto a speciální mPůjčky na zkoušku do 40.000 Kč s nulovým úrokem a pouze vstupním poplatkem ve výši 2 % z vypůjčené částky," tvrdí marketingová ředitelka mBank pro Česko a Slovensko Kristina Lenkova. Reklama se podle ní vymezuje vůči zaběhnutému pohledu na bankovní sektor.
Reklamní spoty se budou vysílat na TV Nova do konce února. Součástí kampaně bude dále intenzivní on-line reklama, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing a spotřebitelská soutěž. Mezi mediatypy bude zastoupen také outdoor (double bigboardy, bigboardy, CLV). mBank pak kampaň podpoří také na svých obchodních místech pomocí POS materiálů.
Komentáře