DDB
McCafé
McCafé Stories / Tomáš Třeštík
- Venkovní
- 2004
| Klient | McDonalds |
|---|---|
| Značka | McCafé |
| Obor | Nealkoholické nápoje |
| Produkce | Bistro Films, Pink Productions |
| Režisér | Marek Partyš |
| Art director | Ondřej Wünsch |
| Creative director | Radouane Hadj Moussa |
| Copywriter | Štěpán Kouba |
| Account manager | Nikola Bochová |
| DOP | David Hofmann |
| Strategy | Peter Christopher Lau |
| Account Director | Lukáš Falta |
| Film Producer | Ondřej Martinec |
| Fotograf/ka | Tomáš Třeštík |
| Web | http://www.mcdonalds360.cz/vstup/mccafe-stories |
Inspirací pro novou kampaň McCafé se stala káva a příběhy kolem ní. Kampaň tvoří galerie autorských originálů fotografa Tomáše Třeštíka - McCafé Stories. Od ní se odvíjí krátký film, televizní spot, outdoorové vizuály i aktivace, do které se se svými fotkami bude moci zapojit i široká veřejnost. Cílem kampaně je posílit vnímání značky McCafé jako příjemného místa, kde se odehrávají různé příběhy.
Koncept má několik částí. Jedna z nich jsou samotné fotografie, kde jsou zachycené momenty a příběhy spojené s kávou. Součástí bude i lednová výstava signovaných originálů a následná dražba. Její výtěžek poputuje na sbírkový účet nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda, jehož posláním je poskytovat rodinným příslušníkům dlouhodobě hospitalizovaných dětí při FN v Motole "domov mimo domov". Repliky se objeví i ve vybraných McCafé restauracích.
Další částí kampaně je dokument, ve kterém mohou zákazníci vidět, jak Tomáš Třeštík kávové momenty zachycuje. A třetí je instagramová aktivace, kde pod #mccafestories mohou zákazníci postovat své verze na téma příběhů s kávou. Ta bude spuštěna před Vánoci. Z fotek bude Tomáš Třeštík vybírat ty nejzajímavější a jejich autoři se s ním poté zúčastní fotografického workshopu.










Komentáře