upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

DDB

McCafé
McCafé Stories / Tomáš Třeštík

McCafé Stories / Tomáš Třeštík
Klient McDonalds
Značka McCafé
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Bistro Films, Pink Productions
Režisér Marek Partyš
Art director Ondřej Wünsch
Creative director Radouane Hadj Moussa
Copywriter Štěpán Kouba
Account manager Nikola Bochová
DOP David Hofmann
Strategy Peter Christopher Lau
Account Director Lukáš Falta
Film Producer Ondřej Martinec
Fotograf/ka Tomáš Třeštík
Web http://www.mcdonalds360.cz/vstup/mccafe-stories

Inspirací pro novou kampaň McCafé se stala káva a příběhy kolem ní. Kampaň tvoří galerie autorských originálů fotografa Tomáše Třeštíka - McCafé Stories. Od ní se odvíjí krátký film, televizní spot, outdoorové vizuály i aktivace, do které se se svými fotkami bude moci zapojit i široká veřejnost. Cílem kampaně je posílit vnímání značky McCafé jako příjemného místa, kde se odehrávají různé příběhy.

Koncept má několik částí. Jedna z nich jsou samotné fotografie, kde jsou zachycené momenty a příběhy spojené s kávou. Součástí bude i lednová výstava signovaných originálů a následná dražba. Její výtěžek poputuje na sbírkový účet nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda, jehož posláním je poskytovat rodinným příslušníkům dlouhodobě hospitalizovaných dětí při FN v Motole "domov mimo domov". Repliky se objeví i ve vybraných McCafé restauracích.

Další částí kampaně je dokument, ve kterém mohou zákazníci vidět, jak Tomáš Třeštík kávové momenty zachycuje. A třetí je instagramová aktivace, kde pod #mccafestories mohou zákazníci postovat své verze na téma příběhů s kávou. Ta bude spuštěna před Vánoci. Z fotek bude Tomáš Třeštík vybírat ty nejzajímavější a jejich autoři se s ním poté zúčastní fotografického workshopu.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy