DDB
McDonald's
Když už máte dost české kuchyně
- Venkovní
- 1469
Klient | McDonald's |
---|---|
Značka | McDonald's |
Obor | Potraviny |
Creative director | Radouane Hadj Moussa |
Řetězec rychlého občerstvení McDonald's se spojil s vybranými pražskými hospodami a od 30. srpna do 12. září společně povedou na vybraných citylightech kampaň cílenou na zahraniční návštěvníky. Reklamní nosiče v hlavním městě na několika zastávkách MHD budou inzerovat klasiky české kuchyně, zároveň budou obsahovat vzkaz, že pokud české kuchyně už stačilo, je tu McDonald's.
McDonald's tak nabízí svůj reklamní prostor konkurenci a zve do českých restaurací, kde na oplátku při placení turisté dostanou vzkaz Pokud už máte dost české kuchyně, víte kde nás najdete a do ruky dostanou mapku nejbližších restaurací McDonald's. „Hlavní myšlenka kampaně vychází z pocitu všech cestovatelů v cizí zemi. Každý rád ochutná místní speciality, ale po čase si dá rád něco, co zná z domova,“ uvádí za agenturu DDB, která kampaň dělala, kreativní ředitel Radouane Hadj Moussa.
„Jedná se o spojení dvou různých světů. Počítáme s tím, že cizinci jezdící do České republiky touží ochutnávat českou kuchyni. Zároveň ale víme, že nezanedbatelná část našich zákazníků jsou právě turisté. Proto je ve spolupráci s českými restauracemi chceme takto vtipně upozornit jednak na perly české gastronomie, ale také na jistotu, kterou pro ně restaurace McDonald's přestavují,“ komentuje Zuzana Svobodová, ředitelka PR pro Česko a Slovensko.
Komentáře