Mark BBDO
Mercedes-Benz
Jízda po Praze s Mercedes-Benz
- Venkovní
- 1121
Klient | Mercedes-Benz |
---|---|
Mediální agentura | Zenith |
Značka | Mercedes-Benz |
Obor | Auto moto |
Červnová kampaň pro Mercedes-Benz vznikla ve spolupráci se společností Liftago. Celý červen jezdí po Praze pět vozů značky Mercedes-Benz a náhodně přepravují zákazníky, kteří si přivolají odvoz pomocí služby Liftago. Nevědomky si tak objednají odvoz luxusním vozem, a navíc za něj nic nezaplatí. Na Facebooku probíhá teaser kampaň upozorňující na možnost odvozu zdarma od Mercedesu Benz a Liftago, současně je aktivně podporována možnost stažení aplikace Liftago.
Kampaň vznikla ve spolupráci mediální agentury Zenith, obsahové agentury Starlink (obě jsou součástí komunikační skupiny Publicis One). Kreativní zpracování měla na starosti agentura Mark BBDO. „Hlavní myšlenkou projektu je představit vozy Mercedes-Benz z jiného pohledu, než se od naší značky standardně očekává. Vozy tak zákazníci vidí přímo v provozu a mohou se ptát na vše, co je zajímá, a zároveň se u toho dobře pobavit. Věříme, že tak u cestujících vznikne pozitivní zkušenost se značkou Mercedes-Benz a kladně se to odrazí na jejím vnímání,“ říká Sandra Plachá, marketingová manažerka Mercedes-Benz Passenger Cars.
Vozy značky Mercedes-Benz se v průběhu měsíce pohybují v lokalitách s vysokou koncentrací afinitní cílové skupiny a také v okolí nejexponovanějších kulturních akcí, které obecně generují velkou poptávku po odvozu.
Komentáře