Pleon Impact
Mercedes-Benz
Pražské jaro 2016
- Online
- 2089
Klient | Mercedes-Benz |
---|---|
Značka | Mercedes-Benz |
Obor | Auto moto |
Automobilový importér značek Mercedes-Benz, Smart a Fuso, Mercedes-Benz Česká republika, uvedl online spot upozorňující na jeho partnerství s mezinárodním hudebním festivalem Pražské jaro, jehož 71. ročník probíhá od 7. května do 5. června. Zahajovací koncert České filharmonie se koná 12. května v pražském Obecním domě.
"Abychom komunikaci našeho dlouhodobého partnerství trochu oživili, zvolili jsme virální video, které pro nás vytvořila agentura Pleon Impact," tvrdí Jan Kuhn, tiskový mluvčí a vedoucí PR oddělení Mercedes-Benz. Video Tři hudebníci má v sobě spojovat prémiový sound systém vozů Mercedes-Benz a hudební zážitek Pražského jara. Video je umístěno na facebookových stránkách a na YouTube kanále Mercedes-Benz.
Pleon Impact je komunikační agenturou Mercedes-Benz Česká republika od letošního února, má na starost PR a komunikaci, včetně digitální komunikace.
Komentáře