upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Mark BBDO

Mercedes-Benz
Grow Up / Jakub Vágner

Klient Mercedes-Benz
Značka Mercedes-Benz
Obor Auto moto
Web https://www.mercedes-benz.com/growup/cz/

Lokální část celosvětové image kampaně Mercedes-Benz Grow Up představuje životní cestu rybáře Jakuba Vágnera, kterou se rozhodl vydat navzdory nesouhlasu rodiny. Jeho příběh byl představen 23. srpna na Facebooku a Youtube Mercedes-Benz Česká republika. Souběžně startuje online soutěž o víkendový pobyt, kde si pět výherců s doprovodem vyzkouší dobrodružství i nástrahy, které Jakub na svých cestách denně podstupuje.

"Celá kampaň je o tom, že význam toho, co znamená „dospět“, se mění. Klasické poučky –založ rodinu, postav dům, slušně se obleč, najdi si pořádnou práci – zná každý z nás. Kampaň Grow up je ale o tom, že význam těch vět se v dnešním světě a vnímání mladých dospělých mění. Definici pořádné práce naplňuje i kariéra rappera, rodinou může být i nejlepší kamarád, nikdy není pozdě začít znovu. Zkrátka, že každý může dospět po svém. A právě to ukazujeme v kampani – kontrast výchovných pouček, které všichni dobře známe, s realitou toho, jak je dnešní generace naplňuje," vysvětlila Sandra Plachá, marketingová manažerka pro osobní vozy Mercedes-Benz Česká republika.

Celosvětová kampaň Grow Up značky Mercedes-Benz byla spuštěna letos na jaře. Nejvýraznější postavou zahraniční části kampaně s osobitým přístupem k životu a dospívání se stal americký rapper A$AP Rocky a model CLA kupé. Návrh kampaně připravila berlínská agentura Antoni GmbH, za realizací stojí společnosti Iconoclast Germany GmbH a Pixelpark AG. Lokální část kampaně realizovala agentura MarkBBDO.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy