Weareginger
MetLife
Snoopy ve filmu
- Online
- 943
Klient | MetLife |
---|---|
Značka | MetLife |
Obor | Finanční služby |
Pojišťovna MetLife spustila novou kampaň na podporu dětského pojištění. V jejím rámci připravila na všechna dětská pojištění a připojištění do konce ledna 2016 dvacetiprocentní alevu. Akci podporuje celosvětový sponzoring celovečerního animovaného filmu Snoopy a Charlie Brown. Peanuts ve filmu. Upozorňuje na ni out-of-home reklama a online kampaň, využívající vizuály z filmu. Kreativní zpracování kampaně měla na starosti reklamní agentura WeAreGinger, online aktivity digitální agentura Sun Marketing a na PR podpoře kampaně se podílí agentura PR Mollo.
„Snoopy je symbolem pojišťovny MetLife, sponzoring filmu o něm je proto logickým spojením. Vybrané vizuály z filmu jsou dále využívány i v rámci ostatních marketingových nástrojů,“ vysvětluje Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife.
Několikaměsíční kampaň dále podpoří sponzorské znělky v kinech a v televizi, billboardy, polepy tramvají a CLV v hlavním městě, tištěná inzerce ve vybraných periodicích, online bannery, speciální slevová microsite a také inovovaná podoba webové stránky dětského pojištění Kamarád. Kromě toho MetLife využije drobné dárkové předměty s vizuály z filmu.
Komentáře