Vlastní tvorba
Metro
I ostatní si chtějí počíst
- Venkovní
- 1674
Klient | Metro Česká republika |
---|---|
Značka | Metro |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Bezplatný deník Metro navýšil počínaje 1. březnem 2012 tištěný náklad, spustil novou podobu stránek www.metro.cz a občerstvil grafiku tištěného vydání. To vše doplnil nadlinkovou kampaní.
„Kampaň navazuje na dlouhodobý koncept komunikace Metra, který se zaměřuje na sdílení výtisků mezi jeho čtenáři. Cílem je připomenout, že i přes zlepšení dostupnosti výtisků navýšením nákladu by se čtenáři Metra měli chovat odpovědně a i nadále se o svůj výtisk podělit s dalšími,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel mediální skupiny Mafra.
„Kampaň jsme připravili inhouse a k jejímu šíření bude použita řada outdoorových nosičů s primárním důrazem na městský mobiliář. Doplněna bude rozhlasovými spoty, tiskovou a internetovou reklamou včetně sponzoringu v TV,“ dodal Aleš Pýcha.
Komentáře