upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Metro
Moje město, moje Metro!

Moje město, moje Metro!
Klient Mafra
Značka Metro
Obor Média, vydavatelství, marketing

Vydavatelství Mafra spustilo novou image kampaň zdarma distribuovaného deníku Metro, nazvanou Moje město, moje Metro!. Kampaň je zaměřena nejen na Prahu, ale i na regiony a města, kde tento deník vychází. Symbolem kampaně se stalo srdce a trasa metra.

„Nově vzniklé kreativě dominuje nejen srdce, ale také piktogram metra. Brandovou barvou je zelená, takže jsme v rámci naší zelené použili místo zastávek konkrétní města, kde je metro k dostání. Chceme tak připomenout čtenářům deníku, že Metro není pouze pražskou záležitostí,“ říká marketingový ředitel mediální skupiny Mafra Jakub Strýček. Kampaň běží na billboardech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a také například v Pardubicích.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy