Vlastní tvorba
Metro
Moje město, moje Metro!
- Venkovní
- 1291
Klient | Mafra |
---|---|
Značka | Metro |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Vydavatelství Mafra spustilo novou image kampaň zdarma distribuovaného deníku Metro, nazvanou Moje město, moje Metro!. Kampaň je zaměřena nejen na Prahu, ale i na regiony a města, kde tento deník vychází. Symbolem kampaně se stalo srdce a trasa metra.
„Nově vzniklé kreativě dominuje nejen srdce, ale také piktogram metra. Brandovou barvou je zelená, takže jsme v rámci naší zelené použili místo zastávek konkrétní města, kde je metro k dostání. Chceme tak připomenout čtenářům deníku, že Metro není pouze pražskou záležitostí,“ říká marketingový ředitel mediální skupiny Mafra Jakub Strýček. Kampaň běží na billboardech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a také například v Pardubicích.
Komentáře